Haz 26

Viofo A129 Donma veya Kaydetmeme Problemi

0 yorum

6 aydır bu kamerayı kullanıyorum ve v1.5 son sürümü yüklü. Ancak 2 farklı arabada da aynı problemi yaşadım. Cihaz park modundayken iki farklı şekilde donma problemi yaşıyor ve kayıttan çıkıyor.

 

Şart 1: "Kayıt" ışığı yanıp sönüyor, Wi-fi ve Mikrofon ışıkları ise yanıyor. Tuşlara bastığımda cihaz yanıt vermiyor (örneğin ekran açılmıyor). Güç tuşuna basılı tutarak cihazı kapatabiliyorum.

Şart 2: Tüm ışıklar yanıyor ancak tuşlara bastığımda cihaz yanıt vermiyor. Üstelik güç tuşuna basılı tutarak cihazı kapatamıyorum, mecburen güç kablosunu söküp yeniden takmam gerekiyor.

 

Kaydedilen görüntüleri incelediğimde her iki durumda da cihazın kayıt yapmayı bıraktığını tespit ettim. Ancak ilginç bir şekilde bu durum her duruşumda olmuyor veya olduğu zaman da aynı süre içerisinde yaşanmıyor. Örneğin bir keresinde 3 saat park modunda kayıt yaptıktan sonra cihaz kayıttan çıkmışken bir diğer seferinde sadece 4 dakika sonra kayıttan çıkmış. Yani ne zaman ne olacağını kestirmek neredeyse imkansız.

 

Bu durum cihazın fonksiyonelliğini olumsuz etkiliyor tabi ki. Çünkü park modunun kayıt yaptığını düşündüğünüz sırada aslında kayıtta olmadığı için araca bir zarar gelmiş olsa tespit edemeyeceksiniz, ki bu da bu işlevin olmasını anlamsız kılıyor. Diğer bir sıkıntı da araca her binişimde "acaba kamera şu an gerçekten çalışıyor mu?" diye kontrol etmek zorunda olmam. Eğer çalışmıyorsa yola çıkmadan önce kamerayı çalıştırmakla uğraşmam gerekiyor.

 

Bu şikayetimi Viofo'nun global sayfası üzerinden destek ekibine de ilettim. Ürün hala garanti kapsamında ve üründe bir problem olduğunu düşünüyorum. Umarım hızlı dönüş alabilirim.